Nu esti inca inregistrat? Fa-ti un cont nou!

Presa

Doi antreprenori din Pietroasele vor sa cucereasca America cu ceaiuri bio si nu cu vin


Dupa ce a devenit o prezenta obisnuita pe piata europeana, un producator de ceaiuri din Pietroasele vrea sa cucereasca acum America. Nu cu vinuri, ci cu ceaiuri bio.

Ultimul targ la care Mihaela si Eugen Achim au participat a fost BioFach 2013 (Germania), de unde cei doi nu au venit cu mana goala. Desi au intrat de curand pe piata bio - lansarea a avut loc in urma cu circa un an-, iar BioFach a fost primul targ bio la care patronii Kalpo au fost prezenti, acestia se arata multumiti de rezultate. ”Am primit semnale foarte bune din Canada, Brazilia si Germania, tari care au cerut ”mostre de produse” (ceaiuri de musetel, menta sau fructe de padure)”, povesteste Mihaela Achim, care se ocupa de administrarea societatii, in timp ce sotul, Eugen este export manager.

Pe piata externa, Kalpo livreaza si produse conventionale pe pietele din Ungaria, Olanda, Spania sau Italia. Clientii i-a castigat in urma participarii la targuri internationale, unde au fost prezenti prin intermediul misiunilor economice organizate de Ministerul Afacerilor Externe. Pe cont propriu, nu ne-am fi permis, recunoaste Mihaela Achim.

Produsele Kalpo sunt vandute sub trei marci: BioSensation (produse bio), Evolet (produse premium) si Vedda (segmentul medium). Sunt produse pentru toate categoriile de consumatori, incepand de la cei cu venituri modeste, spune Achim. De altfel, produsele vrac se vand si foarte bine, pentru ca omul vrea sa vada foarte bine ce cumpara, povesteste Achim.

Materia prima provine din Romania de unde Kalpo se aprovizioneaza cu menta, musetel, urzici, macese sau fructe de padure. Din afara se aduce doar ceai verde si ceai negru. Unitatea de productie se afla la Puchenii Mari, in judetul Prahova, inaugurata in urma cu circa doi ani. Firma si-a inceput activitatea in 2000, la Pietroasele, judetul Buzau (unde se afla sediul social si acum), cu o productie de circa 100 de cutii de ceai pe zi, iar acum a ajuns sa produca 50 de plicuri pe minut, spune administratorul Kalpo.

Inceputurile se leaga, insa, de comertul cu vinuri, mai ales ca Pietroasele este o importanta regiune viticola a tarii. Pentru ca afacerea cu vinuri nu mai mergea, cei doi s-au gandit sa schimbe domeniul. Au ajuns la ceaiuri, pentru ca nu era un sector aglomerat, spune Achim, care recunoaste ca ”nici acum nu este o concurenta foarte mare, fiecare producator are locul lui”.

Produsele Kalpo se gasesc in prezent in principalele retele internationale de magazine, in unele dintre acestea fiind vandute sub marca proprie.

Dupa BioFach, cei doi antreprenori se pregatesc acum pentru IFE (Londra). Spera sa vina cu vesti bune si de aici, mai ales ca de vreo ”doi ani Romania este vazuta mai bine la targuri”.


Sursa: www.agrointel.ro

Autor: Violeta Pitulice

Data: 21 februarie 2013


Kalpo Pietroasele isi extinde activitatea pe piata internationala a ceaiului


Prin participarea la evenimente de profil din intreaga lume, societatea buzoiana reuseste sa isi mareasca portofoliul de clienti pentru export.

Societatea Kalpo SRL Pietroasele, cu activitate in domeniul prelucrarii ceaiurilor, nu rateaza participarea la targurile internationale de profil din intreaga lume. Saptamana trecuta, reprezentantii acesteia s-au intors din Germania, unde au luat parte la expozitia mondiala BioFach 2013, iar acum se pregatesc deja pentru un alt eveniment de profil la Londra.

In perioada 12 - 17 februarie, Ministerul Economiei si Asociatia pentru Promovarea Alimentului Romanesc au participat in Germania la aceasta expozitie mondiala impreuna cu reprezentantii a sapte firme romanesti din domeniul industriei alimentare. Trei dintre firmele participante la misiunea economica, ale caror produse sunt certificate pe domeniul Bio, si anume Kalpo (ceaiuri naturale), Apiprodex (miere de albine) si Ecofruct (fructe de padure) si-au prezentat oferta in standurile pavilionului national al Romaniei.

Firma buzoiana a promovat la BioFach noua gama de produse bio, gama ce a fost lansata in luna octombrie a anului 2012 in cadrul unui eveniment desfasurat la Paris.

„Pe parcursul anului 2012, am participat la trei targuri internationale. In acest an urmeaza sa mergem deja la al doilea eveniment, in intervalul 17 - 20 martie, la Londra, unde va avea loc IFE (International Food & Drink Event). Cel mai probabil vom mai participa la un targ international in luna octombrie. Aceste evenimente au un impact pozitiv asupra companiei, iar dupa fiecare dintre ele reusim sa avem noi clienti pentru produsele noastre.” a declarat Mihaela Achim, reprezentant Kalpo SRL.


Sursa: www.opiniabuzau.ro

Autor: Violeta Avram

Data: 20 februarie 2013